kan je een nummer terug vinden op een site of door een nummer te bellen, die je heeft gebeld?

mijn oma is vanacht door een jongen gebeld (ze heeft een onbekend nummer en staat nergens op internet/telefoongids). deze jongeman kon vanalles over haar vertellen (straatnaam en telefoonnummer en huisnummer).. nu wil ik graag weten of ik het gesprek kan terug vinden, al is het alleen maar een bewijs dat ze inderdaad is gebeld.

ik heb al haar provider kpn gebeld, maar deze zeggen dat ze dat niet kunnen. dit vind ik een rare verhaal, want zoiets moet kunnen.

het is op haar vaste telefoonnummer geweest.

Weet jij het antwoord?

/2500

Er zijn wel manieren om achter geheime nummers te komen. Zie bijv dit verhaal: http://geheimnummer.hasse.nl/ Toegevoegd na 23 minuten: Deze truuc werkt niet meer ik heb deze link erbij gezet om aan te geven dat er wel manieren zijn. Naast deze truuc zullen er vast meer zijn. Tevens kun je uit het verhaal opmaken dat door het aanbieden van telefoon door verschillende aanbieders informatie (zoals geheime nummers) wel gedeeld moet worden.

Ik zou in ieder geval aangifte doen bij de politie en deze zaken vermelden. Als er grond is om er dieper in te duiken zullen ze dat zeker doen. De politie heeft sowiezo de mogelijkheid om telefoonnummers te koppelen aan adressen en personen.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100