Kan je met een t-mobile prepaid simkaart een Internetbundel aanvragen?

Ik wil graag en prepaid nokia c1-01 kopen van t-mobile. Ik zou nu graag willen weten of ik dan ook een internet bundel kan kopen, het is trouwens nergens te vinden op de site van t-mobile.

M.v.g. Marnix

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Het beste antwoord

Je kan vaak niet een abonnement en prepaid kunnen bellen, maar in sommige gevallen hebben aanbieders wel een pakket die je bijv. elke maand moet activeren wat dan van je prepaid af gaat. Dit is in verhouding vaak wel wat duurder.

Als je graag een internetbundel wilt, zou ik adviseren gewoon een abonnement te nemen en doe maar niet bij T-mobile; zo'n goede provider is dat ook weer niet, zeker niet met databundels.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Op de volgende pagina van T-Mobile wordt nergens een "bepaald " merk genoemd:

http://www.t-mobile.nl/mobiel-internet/laptop/zonder-bundel

dus dan zou ik er van uit gaan,dat het met welk toestel dan ook mogelijk is. Wel bestaat er een zogenaamd "eigen T-mobile toestel de BlackBerry,waarop een 3 in één pakket op gekozen kan,worden.Een telefoontje naar de support en U weet het meteen !

Groet:Zoekertje