Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Kan je met een t-mobile prepaid simkaart een Internetbundel aanvragen?

Ik wil graag en prepaid nokia c1-01 kopen van t-mobile. Ik zou nu graag willen weten of ik dan ook een internet bundel kan kopen, het is trouwens nergens te vinden op de site van t-mobile.

M.v.g. Marnix

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons
660

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Je kan vaak niet een abonnement en prepaid kunnen bellen, maar in sommige gevallen hebben aanbieders wel een pakket die je bijv. elke maand moet activeren wat dan van je prepaid af gaat. Dit is in verhouding vaak wel wat duurder.

Als je graag een internetbundel wilt, zou ik adviseren gewoon een abonnement te nemen en doe maar niet bij T-mobile; zo'n goede provider is dat ook weer niet, zeker niet met databundels.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Op de volgende pagina van T-Mobile wordt nergens een "bepaald " merk genoemd:

http://www.t-mobile.nl/mobiel-internet/laptop/zonder-bundel

dus dan zou ik er van uit gaan,dat het met welk toestel dan ook mogelijk is. Wel bestaat er een zogenaamd "eigen T-mobile toestel de BlackBerry,waarop een 3 in één pakket op gekozen kan,worden.Een telefoontje naar de support en U weet het meteen !

Groet:Zoekertje
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding