Iphone gratis smsen naar andere iphone?

Is het waar dat je met je iphone gratis kan smsen naar een andere iphone? En dan met de sms service van apple zelf, dus niet een uit de app store?

Ik heb namelijk een iphone 4s en sms nu heel veel naar een andere iphone! Mijn berichtjes zijn wel blauw inplaats van groen. De ander heeft geen whatsapp, die wil dat niet en ik wil toch geen torenhoge telefoon rekening! Ik heb t-mobile, en ziet t-mobile dit gratis smsje toch als een verstuurd smsje en wordt die dan toch van mijn bundel afgetrokken?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons
2.9K

Antwoorden (2)

Van iphone naar iphone ipads kan je gratis smsen met IMessage
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kan inderdaad onderling gratis sms'en. Apple noemt dit I Message. Het enige wat je hiervoor hoeft te doen is dat aan te zetten in je instellingen. Dat staat bij jou dus al aan aangezien je berichten blauw kleuren. Als je een betaald sms'je verstuurt, kleuren je berichten groen.