Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Kan iemand me met mijn blackberry helpen?

De batterij van mijn blackberry was leeg, dus ik leg hm aan de lader. De volgende morgen zet ik hem aan, nadat hij de hele avond aan de lader heeft gelegen, weer aan. Net als normaal staat er een wit scherm met een klokje dat normaal weer zou moeten verdwijnen. Maar dit klokje staat er nu al 9 uur lang en iik heb geen idee wat ik eraan kan doen zodat mijn telefoon gewoon naar het beginscherm gaat. Ik heb blackberry desktop manager gedownload en wil hem nu updaten enzovoorts, maar hij vind het toestel niet, omdat hij aan het opstarten is of omdat de battetrij leeg is.
Kan iemand me alstublieft helpen, want ik ben echt ten einde raad :(.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons
580
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee het werkt niet heb ik al 20x gedaan :(
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb de batterij er al de hele avond uitgehaald alleen doet het nog steeds niet:(

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Als ik zo'n klok zie en op 'pijltje terug' duw gaat hij naar het gewone menu, maar anders zou ik het niet weten.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Sluit hem eens aan op de pc, zonder batterij er in. Misschien ziet hij hem dan wel. Dan kun je hem updaten of herstellen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding