Kan iemand me met mijn blackberry helpen?

De batterij van mijn blackberry was leeg, dus ik leg hm aan de lader. De volgende morgen zet ik hem aan, nadat hij de hele avond aan de lader heeft gelegen, weer aan. Net als normaal staat er een wit scherm met een klokje dat normaal weer zou moeten verdwijnen. Maar dit klokje staat er nu al 9 uur lang en iik heb geen idee wat ik eraan kan doen zodat mijn telefoon gewoon naar het beginscherm gaat. Ik heb blackberry desktop manager gedownload en wil hem nu updaten enzovoorts, maar hij vind het toestel niet, omdat hij aan het opstarten is of omdat de battetrij leeg is.
Kan iemand me alstublieft helpen, want ik ben echt ten einde raad :(.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee het werkt niet heb ik al 20x gedaan :(
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb de batterij er al de hele avond uitgehaald alleen doet het nog steeds niet:(

Antwoorden (2)

Als ik zo'n klok zie en op 'pijltje terug' duw gaat hij naar het gewone menu, maar anders zou ik het niet weten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Sluit hem eens aan op de pc, zonder batterij er in. Misschien ziet hij hem dan wel. Dan kun je hem updaten of herstellen.