Bij KPN maken ze nu gebruik van mobiele lease-toestellen. Kan je nu niet meer het toestel apart kopen?

Voorheen moest je als je een abonnement met een nieuw toestel afsloot vaak nog een eenmalig bedrag voor het toestel alleen betalen, nu hebben ze dat veranderd in lease-toestellen waar je maandelijks voor betaald. Je betaald dus voor het toestel én je abonnement (als ik het goed begrepen heb). Kan ik nu helemaal niet meer het toestel apart kopen en MOET ik hem per sé leasen en maandelijks ervoor gaan betalen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons

Het beste antwoord

Als jij een toestel bij je abbo wilt wel, je kan ook sim only nemen en een los toestel kopen bij een andere winkel maar dan betaal je het toestel in1x. dat leasen is bij hu kpn en telfort. Een redelijk goed alternatief is een prepaid toestel erbij kopen, heb je ook iets korting op je toestel en de sim kan er ook in, wel van dezelfde provider natuurlijk.