ik kan geen apps meer downloaden op mijn samsung galaxy s plus, weet iemand hoe ik dit kan oplossen?

als ik een app download krijg je een groen balkje te zien met hoeveel % hij al is maar die blijft maar draaien.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (1)

Hoi hallo,
Ik heb dat ook, precies hetzelfde met dezelfde telefoon. Ik ben toevallig vandaag langs de winkel geweest. Zij gaf het antwoord dat ik op google moet zoeken naar een progamma die kijkt of mijn telefoon de laatste status update heeft gehad. Ik ben gaan zoeken maar kan niets vinden. (ik durf niet zomaar alles te downloaden) Dus mijn advies: Ga even naar de winkel, misschien kunnen ze het daar voor je doen, of kunnen zij jou een website geven. (ik ga morgen zelf ook nog even terug namelijk)

Succes!

Toegevoegd na 3 minuten:
Nu schiet het progamma mij ineens te binnen. Het heet: Samsung kies!