Blijf je ingelogd op je eigen whatsapp nummer ook al doe je er een andere simkaart in?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Telefoons
1.4K

Antwoorden (4)

Als je een ander telefoonnummer krijgt, zul je dit denk ik over moeten zetten.
Zie bij de veelgestelde vragen van WhatsApp:
http://www.whatsapp.com/faq/nl/general/28030001

Je kunt ook jouw nummer binnen WhatsApp wijzigen.
Meer informatie hierover staat hier (er van uit gaande dat je een Android telefoon hebt):
http://www.whatsapp.com/faq/nl/android/27585377
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Je whatsapp vraagt dan gelijk om een nieuwe nummer. Dus je kan niet met een andere sim blijven appen met je oude nummer.

Toegevoegd na 31 seconden:
Hij blijft wel ingelogd en de bestaande chats kan je nog wel lezen maar je kan niks sturen of ontvangen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Whatsapp herkent wel dat er een andere simkaart in je telefoon zit en vraagt zodra je Whatsapp opent of je dit nummer wilt wijzigen. Als je dan op 'nee' drukt, kun je gewoon met hetzelfde nummer blijven whatsappen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Als je op whatsapp 0612345678 hebt, dan blijft deze ongeacht welke sim-kaart je erin stopt. Je kunt dan nog steeds op dat nummer w'appen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Yup, dit is true, omdat ik ook op bluestacks (android emu) whatsapp soms heb, en dan zit er ook geen SIM in