hoe kan ik abonnement stopzetten?

ik heb een abonnement afgesloten voor 2 jaar. ik dacht dat mijn andere deze maand zou verlopen.
dit bleek dus niet zo te zijn en nu zit ik met 2 abonnementen.
is er een mogelijkheid dat ik er 1 stopzet ook al is het contract nog niet verlopen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Abonnement waarop? Telefoon, sportschool, tijdschrift?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@iAnswer ja was het maar een maandje haha. heb nu een jaar lang dubbel abonnement, vandaar dat ik ook het liefst een wil stopzetten als dat kan?

Antwoorden (1)

dat kan moeilijk worden.
informeer even bij beide aanbieders en leg de zaak uit.
mogelijk dat je er uitkomt. wellicht dat er een gunstige oplossing uitrolt.
een abo stopzetten levert meestal financieel verlies op.
sterkte!