Hoe kan ik kleur veranderen op m'n Galaxy Gio ?

Hallo, beste mensen,

Ik een paar vragen over de Galaxy Gio:
-als ik om mijn Galaxy Gio op het menu knopje druk ( rechts onderin) is het achtergrond helemaal zwart. Kan ik die kleur veranderen of zelfs een foto erop zetten ?
-Als ik op een site zit via wifi, dan kan het zomaar zijn dat de wifi even uitvalt, volgens mij word dan de sim geactiveerd zegmaar, dan moet ik gewoon vanuit m'n sim betalen. Kan ik dat ook uitzetten ofzo ?

Alvast bedankt !! :)

Gr. Lucas

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (1)

Nee, die kleur van je achtergrond in het menu kun je niet veranderen.

Ga naar instellingen, klik op mobiele netwerken, klik het vinkje bij datatoegang uit. Zo kun je alleen via wifi op internet, en word er niets van je sim afgehaald.