Abonnement van Telfort aangevraagd via GSMWeb. Wil aanvraag annuleren. Kan dat ?

Abonnement van Telfort aangevraagd via GSMWeb. Toen bleek dat er voor het toestel betaald diende te betalen heb ik een dag na het verzenden van het contract via de mail opgezegd. Echter beweerd GSMWeb dat het niet meer geannuleerd kan worden, omdat het contract reeds naar hun (GSMweb) verzonden was en dat ik dat diende te regelen met mijn Provider Telfort. Contact gehad met Telfort hieromtrent, maar die beweren dat ik het via GSMWeb dien te annuleren, hoewel ik wel van telfort facturen, in gebreke stelling en daardoor beeindiging contract heb ontvangen en doorverwezen naar Lindorff Incasso bureau en dat allemaal terwijl Telfort beweerd geen contract van GSMWeb te hebben ontvangen en GSMWeb op hun beurd verwijzen mij weer naar Telfort, maar intussen krijg ik wel dreigbrieven van het Incasso bureau.
Kunt u mij hiermee helpen. Heb ik enig recht aangezien ik meteen binnen 1 week gelijk heb aangegeven dat ik mij er niet van bewust was dat ik moest betalen voor het toestel.
Ik ben echt ten einde raad en weet absoluut niet wat te doen. Heb al meerder malen brieven verzonden naar GSMWeb, Telfort en Lindorff met mijn kant van het verhaal, maar niets helpt...volgens Lindorff MOET ik betalen..
Bij voorbaat dank !

Toegevoegd na 1 dag:
GSMWeb zegt nu :
Daar u akkoord bent gegaan met een dienst op afstand komen de 7 dagen bedenktijd te vervallen zodra u het contract ondergetekend retour stuurt..

Klopt dit en heb ik nu dan geen enkel recht....

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons
1K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb maandag j.l. een aangetekende brief verzonden naar Lindorff en vandaag nogmaals een mail naar Lindorff en GSMWeb, aangezien Telfort beweerd geen contract te hebben ontvangen. Bedankt in elk geval voor alle reacties, geeft mij echt het gevoel dat ik goed heb gehandeld en nu maar hopen dat het toch nog goed komt. Heb nu een heel dossier met alle correspondentie.

Antwoorden (2)

Met de meeste spoed een brief opstellen met alle feiten. Met name aangeven dat je de order binnen de wettelijke kaders, zijnde 7dagen de order geannuleerd heb.
Op basis daarvan kun je aangeven de overeenkomst als ontbonden te beschouwen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nogmaals een brief sturen met daarin dat je in ieder geval voornemens bent niet te betalen aangezien jij binnen de zichtperiode hebt aangegeven te willen annuleren. Benoem daar ook weer even de feiten inclusief data etc. Het feit dat verschillende instanties het niet eens zijn over wie wat nu moet afhandelen is aan hen. Geef aan dat jij bij deze buiten de situatie blijft en dat je zonder tegen bericht er van uitgaat dat de zaak hiermee afgehandeld is. Uiteraard even bedanken voor de gedane moeite (ook al heeft niemand iets gedaan, getuigt van goede bedoelingen). Dan zo laten en lekker bij hen laten liggen. Als ik jouw bericht zo lees heb jij binnen de tijd aangegeven toch af te willen zien van de overeenkomst. Als ik het zo bekijk hoef jij je dan ook niet te veel zorgen te maken.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb maandag j.l. een aangetekende brief verzonden naar Lindorff en vandaag nogmaals een mail naar Lindorff en GSMWeb, aangezien Telfort beweerd geen contract te hebben ontvangen. Bedankt in elk geval voor alle reacties, geeft mij echt het gevoel dat ik goed heb gehandeld en nu maar hopen dat het toch nog goed komt. Heb nu een heel dossier met alle correspondentie.