Waarom vindt Mp3 speler op Apollo niet alle liedjes?

De MP3 speler van mijn Samsung galaxy apollo vind mijn liedjes niet. Ze komen niet in de lijst te staan, terwijl ze wel op de SD kaart staan (ook als ik naar bestanden ga). Ik heb wel andere apps om muziek af te spelen, maar met deze speler kan je muziek afspelen en iets anders tegelijk doen.

Toegevoegd na 2 uur:
Maar hij ziet ook de .mp3 tjes niet... en op de samsung site staat dat hij ook .wma accepteert...

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (1)

Waarschijnlijk heeft je mp3 speler geen support voor mwv of wav bestanden. Zorg ervoor dat alle bestanden een .mp3 worden met behulp van een mp3 converter.

Succes