Als ik mijn Galaxy S2 wil opladen, trilt hij om de seconde en is hij wel - niet - wel - niet aan het opladen. Wat is er mis?

3 dagen geleden is er water overheen gevallen. Deed het daarna wel weer maar toen de batterij leeg was wilde hij helemaal niet meer opladen.
Heb vandaag nieuwe batterij gehaald, deed mn mobiel het weer. Maar toen ik hem daarna aan de oplader wilde doen ging de mobiel om de seconde trillen, en was hij dus wel - niet - wel - niet - wel - niet aan het opladen. Wat is er mis?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons
4K

Het beste antwoord

Dit model is extreem gevoeliv voor water, probeer de aansluiting onderaan je toestel zo goed mogenlijk droog en schoon te maken, in ergste geval, voeding connector printje vervangen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

De symptomen komen ook overeen met een breuk in de kabel van je oplader.
Controleer die eens, of probeer eens een andere kabel.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Helaas is dit niet het probleem.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
heb je al een andere lader geprobeerd dan?
Dit heb ik ook pas geleden een paar keer gehad.
Heb je toevallig pas de nieuwste versie van android gedownload? Android 4.0.3?

Ik zelf had deze versie dus geinstalleerd op mijn Samsung Galaxy S2 en toen begon mijn telefoon ook zo gek te doen, om de seconde trillen en aangeven dat ie oplaad, en dan weer niet enz.
Dit komt waarschijnlijk omdat er in de nieuwe versie nog wat foutjes zitten die ze nog moeten fixen.
Dit is een paar keer gebeurd maar is vanzelf weer over gegaan.

Dit zou bij jou dus ook het geval kunnen zijn.
Als je deze update dus niet heb gedownload pas geleden zou ik er even mee terug gaan naar de winkel waar je hem vandaan hebt.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ik heb n samsung galaxy gio en die is ook n keer in t water gevallen en die heb ik ook 3 dagen moeten opdrogen en je moet dus nog niet opladen!