Hoeveel geld kost het om gesprekken uit de VS te ontvangen op mijn mobiel van Simyo in Nederland?

Stel dat iemand uit de VS mij opbelt met een vaste telefoonnummer naar mijn mobiele telefoonnummer van Simyo in Nederland. Kost het mij dan geld om het gesprek te ontvangen? Als dat zo is, hoeveel is dat dan?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (1)

Dat kost je niets. Als je met een Nederlandse telefoon in Nederland een gesprek ontvangt, kost dat niets. Ook niet als de beller vanuit het buitenland belt.
bamibal