Nope het is helemaal gratis ;) maar goed ook
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Kost je niets, voicemail is gratis voor het beluisteren van berichten in eigen land. Ben je in het buitenland, dan worden de roaming-tarieven aangerekend.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik neem aan dat het om mobiel gaat.
Het verschilt per provider. Bij de ene betaal je je standaard beltarief per minuut, bij een ander betaal je bijvoorbeeld 25 cent per minuut en valt het buiten de bundel.
Je kunt dit het snelste vinden via de website van je eigen provider.

Toegevoegd na 2 minuten:
Het kan overigens ook gratis zijn, maar niet elke provider biedt dit.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Een voicemailbericht beluisteren kost inderdaad geld. het ligt hier vaak aan de provider, abonnement, prepaid en dat soort dergelijken. ik raadt U aan om het even te informeren. Waar U U abonnement, vandaan heeft hun weten hier vast meer over. als het duur is kunnen ze meesstal ook op zoek naar aanbiedingen!

Mvg ThomasR