Hoe registreer ik mijn Galaxy S4 zodat ik een 64GB geheugenkaart meegeleverd krijg?

Ik leg even uit wat ik tot nu toe heb gedaan:
Op 31 maart bestelde ik de Samsung Galaxy S4 die deze maand uitkomt en ik ontvang hem dus eind april. Ik kreeg daarnet ineens een smsje van T-mobile en dit stond erin: "Bedankt voor je voorinschrijving van de Samsung Galaxy S4. Registreer je via www.samsung.com/nl/promotion voor de gratis 64gb geheugenkaart. Groet, T-Mobile". Toen ik naar die site ging stond er een advertentie over de S4 64gb geheugenkaart en toen kwam ik op hun "Troonopvolger" Facebook pagina: https://www.facebook.com/SamsungMobileNL/app_125568234293904 Vervolgens klikte ik op "Schrijf je in" en vulde ik mijn gegevens in. Even later kreeg ik een e-mail met deze tekst erin:

Beste (Mijn naam),
Hartelijk dank voor je registratie voor de 64 GB geheugen-
kaart. Na aankoop van de nieuwe Samsung Galaxy S4 ga
je naar www.samsung.com/promotion, daar dien je je
toestel te registeren en jouw unieke actiecode in te vullen.
Dit is jouw unieke actiecode:

(Hier staat de code)

Je ontvangt na die registratie wederom een bevestiging, met daarop het verzoek om o.a. je kassabon in te sturen aan ons. Zo claim je de 64 GB geheugenkaart. Je ontvangt de geheugenkaart vervolgens netjes bij je thuis.
Veel plezier met de nieuwe Samsung Galaxy S4!

Vervolgens ga ik weet naar die website, maar nu loop ik dood. Ik heb echt geen idee wat ik nu moet doen. Kan iemand me hiermee helpen?
Bedankt voor het lezen! :)

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (1)

De stappen die je opschrijft zijn goed. op de laatste link die je krijgt moet je rechtsboven klikken op 'product registreren'. dan kom op de pagina waar je je toestel kunt registreren. je hebt alleen het toestel nog niet dus heb ook het serienummer niet. Als je die hebt dan kun je het registreren en vul je ook je unieke code in. Daarna wijst het zich vanzelf en wordt het 64gb kaartje naar je opgestuurd.

Hoop dat je hier wat aan hebt.
mvg,
Baviegs
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
i9500