waarom doet wifi het niet?

Hallo, ik zit met een probleem. ik heb hier een sony xperia s, maar als ik wifi aanzet doet internet het niet meer. Als ik het uitzet wel. Het vreemde is dat hij wel verbonden is met de modem. Mijn eigen telefoon en laptop doen het wel. Alleen de xperia s niet terwijl wifi is ingeschakeld en aangeeft dat hij verbonden is met de modem???
Hoe kan dit?
Het is een t mobile abonnement.

Toegevoegd na 1 minuut:
Met hi had ik dit nooit maar met tmobile is het begonnen.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (1)

Teruggaan naar de winkel is in dit geval handig, het klinkt alsof hij nog in de garantie zit.