als een nummer niet meer bestaat en je belt er naar krijg je dan voicemail?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons
3.9K

Het beste antwoord

Nee, er zou dan niemand zijn die het af zou kunnen luisteren.
Waarschijnlijk hoor je een stem die zegt dat het nummer niet meer bestaat.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Nee, dan krijg je een tuut-tuut-tuut in stijgende toonhoogte te horen. Een voicemail kan alleen op een bestaand nummer werken.
Plaatje bij antwoord
Amadea
11 jaar geleden
Ik heb wel eens gehad dat het nummer weer door iemand anders in gebruik was (was wel een 06 nummer)