hoe kan ik gebeld worden stoppen?

ik word dagelijks gebeld door allemaal diensten of ik ze wil sponsoren ofzo, ookal ben ik al 3 aangemeld bij het belmeniet register

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Telefoons
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Niet het hele verhaal aanhoren, gewoon kortaf zeggen: Ik ben niet geinteresseerd, prettige dag. En dan gelijk ophangen.

Antwoorden (3)

Als je aangesloten bent bij het belmeniet register, duurt het nog 8 weken voordat je echt niet meer gebeld wordt. Word je daarna nog gebeld: zeg dat je bent opgenomen in het bel me niet register, en dien een klacht in over de organisatie. Als het goed is staat op de site van het register hoe dit moet.

Toegevoegd na 2 minuten:
Zie onderstaande link
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja het rare is ik zit al 3maanden bijt bel me niet register
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Consequent melden!, maar als je ooit klant bent geweest bij een bedrijf mogen ze je nog bellen. Op de bron die ik gegeven heb staat veel informatie.
Vragen hoe ze aan je nummer komen. Vragen naar naam opbeller, naam callcentre. Bij Belmeniet klacht indienen.

Niet meer opnemen, maar Voicemail afwachten. Is het een bekende, neem je alsnog op.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een andere drastische maatregel is je telefoonnummer veranderen. Je hebt ooit een keer , waarschijnlijk onbewust, je telefoon nummer moeten opgeven en die is dan doorgegeven aan verschillende commerciële instanties die gebruik maken van een callcenter om hun diensten/producten aan te bieden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dan zit ik met het probleem hoe krijgt iedereen te weten dat ik ander nr heb,, dat kost ook geld ander nr nemen