Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Zou iemand mij kunnen vertellen wat het verschil is tussen een HTC Desire C en een Wildfire S?

Ik zit te twijfelen tussen deze twee. Zou iemand mij kunnen vertellen wat er beter is aan een Desire C? Die is namelijk 50 euro duurder!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons
686

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

De Desire C is een recenter model dan de Wildfire S en zal dus over snellere hardware beschikken. Daarnaast is het scherm iets groter terwijl de afmetingen van de toestellen nagenoeg gelijk zijn. Verder is de Desire iets slanker, de Wilfire oogt wat lomper.

De Wildfire S zou ik afraden tenzij je zeker weet dat er niet allerlei voorgeïnstalleerde apps op staan. Dit zal bij een toestel bij een abonnement in het algemeen wel zo zijn. Dit zorgt er echter voor dat je continue te kampen hebt met een vollopend toestelgeheugen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
De Galaxy Ace ken ik eigenlijk niet. Heb zelf een Wildfire S en hoewel ik over het toestel matig tevreden ben, vind ik de interface, HTC Sense, een stuk beter dan de standaard interface van Android.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding