kan ik via wifi bestanden naar mijne gsm sturen ?

hey heb wifi op mijne gsm en heb mooi foto's van mij en men lief op men pc ma nu wil ik die op mijne gsm zetten ma hoe heb op wifi op mijn gsm dus mij vraag was als jhe het kunt kun jhe mij dan zeggen hou ps heb en samsung

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Telefoons
1.1K

Antwoorden (5)

Volgens mij Kan je dat niet via wifi doen Maar moet je het met USB doen ofso....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Via USB kan het, maar als het zo goed is kreeg je bij de aankoop ook een kabeltje om je telefoon aan je pc aan te sluiten als je dat doet gaat het heel makkelijk :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Direct via wifi gaat niet,
wel kan het door bijvoorbeeld msn te openen op je pc en op je gsm (moet je wel 2 accounts hebben) en ze dan door te sturen.
Ook zou je de foto's in hotmail in de map "drafts" kunnen zetten, dan met je gsm naar je hotmail account en de foto's er weer af halen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
je kunt het naar jezelf mailen via de pc en dan via je mobiel naar hotmail gaan ( of eventueel ander mail account) en de mail dan op je telefoon openen en vanuit je mail de foto opslaan op je mobiel.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Jazeker kan dat,maar niet op de moeilijke manier,zoals via usb,kabeltjes of mailtjes naar jezelf sturen !! Waarom altijd zo moeilijk ? Zet een app op de gsm iets als Web Sharing Lite of Remote Web Desktop. Op die manier hoef je slechts de aanwijzingen op te volgen ..het 10 cijferig getal op een bepaalde website in te typen- die je krijgt te zien op jouw GSM- en je kunt zonder gedoe precies zien wat er op de simkaart staat + op de mogelijk extra geheugenkaart / microSd-kaart.Gewoon durven+doen ! Hoeft niks fout te gaan.

Groet: Zoekertje