Die jij elke dag op tv hebt gezien is:
www.enfirofone.nl
groet.

Toegevoegd na 1 minuut:
Die jij elke dag op tv hebt gezien is
www.envirofone.nl
groet. die andere site was verkeerd.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Envirephone
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
zonzoo of envirophone
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Tvreclames zie ik de laatste tijd nauwelijks. Maar als je een goed bedrijf zoekt om mobieltjes te recyclen, dan kan ik EEKO aanbevelen. Zie http://www.eeko.nl/
Dit bedrijf zorgt ervoor dat de ingezamelde mobieltjes een tweede leven krijgen. Werkende toestellen worden nagekeken en onderdelen die defect zijn worden vervangen. Deze (gerepareerde) mobieltjes krijgen een tweede leven in een ontwikkelingsland. Toestellen die niet meer werken worden gerecycled door alle (edel)metalen eruit te halen. Deze materialen worden weer gebruikt bij de productie van nieuwe mobieltjes.
Amadea
13 jaar geleden
'Stichting AAP' wil ook heel graag je oude mobieltjes ( en je oude cartridges ook, trouwens...)
Als je met ze belt, sturen ze je een postzakje op.
Zij kunnen met de opbrengst ervan apen en exoten (zoals wasberen ed.) redden en terugbrengen in de natuur, of ze onderbrengen in een omgeving die zoveel mogelijk natuurlijk is.
Zo kun je doneren zonder dat het je een cent kost!!

(Je kunt ook Airmiles sparen voor 'AAP')
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kan je telefoon ook aanbieden bij www.cash4mobile.com