Dekt Pro Assist gejailbreakte iPhone's?

Ik heb een iPhone 4S verzekering lopen bij Pro Assist, maar nu wil ik weten of hij mijn iPhone nog dekt als ik hem jailbreak.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (1)

Hij is verzekerd tot hetgeen dat niks te maken heeft met software. Een jailbreak veranderd namelijk niet de fysieke stevigheid van het toestel.

Dus als je hem laat vallen heb je nog steeds je verzekering.
Daarentegen, als hij crasht (software matig dus) dan is er.. 90% kans dat hij niet verzekerd is. (in sommige gevallen heeft een crash er niks mee te maken en krijg je dus gewoon nog een nieuwe)

Maar dat zal geen probleem zijn, aangezien als hij crasht, je 'm in iTunes gewoon kan herstellen.

Dus jailbreaken, ga je gang. Het is legaal en in feite dus: Het maakt voor je verzekering helemaal niks uit! :)