Hoe kan ik op mijn Samsung Galaxy Europa een screenshot maken ?

Ik wil graag een screenshot maken met mijn Samsung Galaxy Europa . Ik heb ook wel eens een app gedownload maar die doet het dan gewoon niet ??

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons

Het beste antwoord

Het is op de Samsung Galaxy Europa niet zomaar mogelijk om een screenshot te maken.

De applicatie die jij geïnstalleerd hebt, werkt alleen als je root-toegang hebt (lees de beschrijving er nog maar eens op na).

Wanneer je je telefoon hebt geroot, kan je wel een screenshot maken d.m.v. een speciale applicatie.

Kijk op de pagina in de bron voor meer informatie over rooten.