Hoe komt een kind van 11 aan een IPhone ?

Ik bedoel, de prijs van zo'n toestel en het abonnement met Internet. We betaalt dat?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Telefoons
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Goeie vraag, precies wat ik me sinds gisteren afvraag. Een iPhone is (afgezien van het feit dat ik er geen hoef) mij te duur. Maar al die kids blijken er één te hebben. Wie betaalt dat?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dan jatten ze gewoon een. Of misschien is het toch een rijk verwaand kind

Antwoorden (8)

mag allemaal op naam van pappie of mammie.
zijn meestal verwende doordram kinderen.
dat blijkt overal uit.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Afpakken die handel XD.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Door ouders die kennelijk denken dat ze iets moeten bewijzen!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik ben 12 en ik kreeg op mijn 10de al een iPhone
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwende kinderen, ouders moeten nog leren dat die kinderen er niets aan hebben
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ouders zijn er vaak niet en willen hun kind dan maar gelukkig maken met dure dingen. Of hij is gevonden/gestolen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gestolen denk ik niet want je kan hem vinden volgensmij want als mijn iPhone word gestolen kan ik zien waar die is ;)