Wat is dekking en kwaliteit van het netwerk van t-moblie?

Ik wil een abonnement afsluiten. T mobile komt niet goed uit de vergelijkingen

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Telefoons

Het beste antwoord

In de randstad werkt t-mobile redelijk tot goed. ga je buiten de randstad of in het buitenland woord de kwaliteit-prijs-verhouding slecht.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Tja, de reden dat ik bij T-Mobile wegging, was omdat ze slechte dekking hadden en de kwaliteit viel me ook tegen. Weinig waar voor mijn geld. Komt omdat ik in een dorp woon zeiden ze... maar Vodafone is gewoon perfect hier.