Als ik wil opwaarderen via blyk, kan ik dan vodafone prepaid tegoed kopen?

Blyk is namelijk van vodafone. Als ik mijn voicemail bel hoor ik vodafone, als ik bel naar '1200' (zelfde service nr als vodafone) hoor ik dezelfde opties als vodafone, ze spreken van 'blox' evenals Vodafone en ik zit op het netwerk van vodafone.

Kan ik dan ook het beltegoed gebruiken van vodafone?
Je snapt natuurlijk wel dat ik het te riskant vind om te proberen. Ik kan natuurlijk wachten totdat iemand anders, wel met vodafone wil opwaarderen en dat ik het dan eerst bij mezelf probeer en als het dan niet lukt het weer weg geef en als het wel lukt nieuwe koopt, maar dat moment is nog niet aangebroken.

En ik heb een hekel aan via internet opwaarderen, omdat je bij één kleine fout al je geld al weer kwijt raakt. En het is me gister ook nog eens overkomen, dus daar pas ik voor.

Toegevoegd na 5 dagen:
Ze hebben me het geld teruggegeven omdat het nummer niet in gebruik was toen ik ze gemailed had! Anders hadden ze niks kunnen doen. Ook de bank niet.

Beste antwoord is dus ''probeer het bedrijf te contacteren''!

Toegevoegd na 5 dagen:
Dat was wel heel erg dom, bij verkeerde vraag getypt! Sorry!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Telefoons
1.1K

Het beste antwoord

Nee helaas, dat gaat niet werken. Je kan met Blyk alleen opwaarderen via de website (met iDeal)

Mag ik vragen, wat is er vorige keer misgegaan? Je zou kunnen proberen je geld terug te vragen bij de bank of contact op te nemen bij de klantenservice die het dan voor je fixen, hangt er van af wat er mis is gegaan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Nee dit kan niet. Blyk is wel Vodafone, maar is alleen op te waarderen via Blyk.nl