Waar blijven de verwijderde apps op mijn samsung galaxy s?

Ik heb de samsung galaxy s nu meer dan een half jaar in mijn bezit,naar alle tevredenheid overigens.
Heb in die tijd al verschillende apps gedownload,maar ook weer verwijderd.
Maar nu begint mijn telefoon wat traag te worden en soms loopt ie vast.
Ik heb het idee dat mijn telefoon ''te vol'' zit en ik heb het idee dat het komt dat ik de apps wel verwijder,maar dat ze nog ergens op mijn telefoon staan (bijvoorbeeld als op de pc in de prullenbak)
Wie van jullie kan mij hier antwoord op geven?
En misschien dat jullie mij tips kunnen geven om mijn telefoon weer wat sneller te maken?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
galaxy s is gewoon sloom,

Antwoorden (1)

Hoe verwijder jij apps. Via je homescreen of via de instellingen?
Als je het via de instellingen doet is de app er toch echt af
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik verwijder ze via de homescreen,hoe doe ja dat via instellingen?