samsung galaxy s plus start niet op na update, wie kan helpen ?

ik heb een update gedaan op mijn telefoon toen deed hij het maar toen ik hem opnieuw aan zetten bleef hij staan bij het samsung logo.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (2)

Beste,

Indien de telefoon niet meer op het Home-scherm kan komen, adviseren wij jou om het toestel via jouw verkoper ter reparatie aan te bieden.

Met vriendelijke groeten,

Alex
Samsung WebCare
www.samsungworld.nl
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
wat ik altijd doe als ie vastloopt... Gewoon de batterij er uithalen en er weer indoen en dan opnieuw proberen.

Als ie het dan nog niet doet zou ik even checken of je hem wel op de juiste manier hebt geüpdatet. Daarmee bedoel ik bijvoorbeeld dat je hem te vroeg losgekoppeld hebt.