Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Mijn Galaxy S3 verdubbelt de contacten als ik zoek, dus als ik een letter typ. In de gewone lijst niet, hoe komt dit en hoe los ik dit op?

Als ik op mijn Samsung Galaxy S3 bij de contacten kijk, staat alles er gewoon 1 keer. Maar omdat ik veel contacten heb, vind ik het veel makkelijker om gewoon te zoeken, dus een letter intypen, en alle contacten met die letter komen te voorschijn. Nu heb ik alleen het probleem dat als ik dat doe, de contacten er soms 20 keer staan. Hoe komt dit en hoe los ik dit op?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons
682

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Het zou kunnen dat hij de gegevens pakt van sociale netwerken. Ik zie zelf ook bijna alle namen 2 keer omdat Facebook eraan verbonden zit.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Kijk even waar je contacten zijn opgeslagen, dit kan op de simkaart of op de telefoon zelf. Waarschijnlijk heb je ze op bijde staan waardoor je dubbele resultaten krijgt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding