Dat poppetje is een speelgoedversie van het symbool van : android.
Wat op zijn buik hangt lijkt me een driehoek met een rode rand te zijn. Ik zie niet wat erin staat, maar dat is dan weer het symbool dat je moet oppassen/gevaar
5 jaar geleden
joro
5 jaar geleden
Bedankt voor de reactie! Speelgoedversie? Het staat op een smartphone van KPN die 2 jaar gelden in het water gevallen is. Ik heb hem toen 6 weken en een doos met tijst gelegd. Nu wilde ik eens kijken of het lukt hem weer werkend te krijgen. Ik krijg dat symbool te zien met een rood uitroepteken en even later het beginscherm met KPN erop. Vervolgens vraagt hij om pincode, maar hij reageert niet op ingetoetste cijfers. Ik denk dus dat herstel niet meer mogelijk is.
nounka
5 jaar geleden
ow sorry joro, Mij leek het een 3D object... dat dit een foto is van een scherm valt me nu pas op na dat ik dit lees. Van reparaties ken ik niets. Daar kan ik niet bij helpen.
Dat betekent dat je android-telefoon "dood" is, oftewel dat het besturingssysteem niet kan worden geladen. Dat kan bijvoorbeeld gebeuren door een fout tijdens het updaten en is dan meestal nog wel te fixen. Maar het kan ook het gevolg zijn van een hardwareprobleem. Als jouw telefooon in het water gelegen heeft, dan is de kans een stuk kleiner dat je hem nog aan de praat krijgt.
Toegevoegd op 15 maart 2019 10:09: video
bamibal