wat is het verschil tussen samsung i9100 galaxy s 2 en samsung galaxy s 2

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Het beste antwoord

nee, er zijn geen verschillen tussen die 2. die cijfercombinatie van i9100 is het typenummer, maar een naam klinkt natuurlijk veel leuker, en is natuurlijk herkenbaarder.
er zijn wel 2 verschillende sgs 2, de i9100 en 9103. maar alleen de i9100 komt uit in Nederland, en dus niet de 9103.
de verschillen tussen die 2 zijn:
de i9100
Super Amoled Plus-scherm en een Samsung Exynos 4210-processor
i9103
super Clear LCD en een Nvidia Tegra 2-processor.
de processor van de i9100 is geklokt op 1.2ghz, en ik denk de i9203 ook.
Het scherm van de i9100 is supergoed, als je de reviews leest, en dus denk ik beter die van de i9103.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Niks het is dezelfde mobiel