Hoe kan ik op internet komen met mijn blackberry? Ik heb een curve, simlockvrij, met een ben internet abonnement. Hij geeft T-mobile aan? Help. :(

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (2)

Bel de T-Mobile klantenservice vanaf je mobiet en vraag om ipv je internet abonnement het "BlackBerry Internet". Te activeren. T-mobile heeft speciale abonnementen voor BlackBerry en zonder zo'n Blackberry bundel kan je helaas geen internet gebruiken op je BlackBerry via T-Mobile.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
BEN is een service provider welke op netwerk van T-Mobile zit, dat is verder geen issue, internet zou wel moeten kunnen, alle providers hebben nieuwe data abonnementen, bv data bundel icm Blackberry BIS module, zonder deze module kun je niet BB pingen en een emailaccount instellen, internet zou geen probleem moeten zijn, je zou kunnen proberen bij instellingen-geavanceerd-servicebooks en deze allemaal verwijderen, accu eruit en toestel opnieuw opstarten, wat betreft de BB module moet je even bij de klantenservice navragen.