Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat kost het ongeveer om vanuit Nederland met iemand in Suriname te bellen?

Ik heb een Hi 20 abonnement, bel maar weinig en hoef nooit bij te betalen. Nu wil ik elke week even 5 minuten met iemand in Suriname gaan bellen. Zal ik dan veel moeten bijbetalen elke maand?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons
2.3K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (4)

Je kunt voor 0.14 cent per minuut naar Suriname bellen via een vast nummer in Amsterdam.
Je betaald daarbovenop ook de kosten van mobiel naar vast nr in nederland.
Je kunt het ook gratis uitproberen, zie de website
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik zou dat niet met een mobiel abonnement doen.

Zelf gebruik ik lebara omdat dit simpelweg de goedkoopste is voor mij.

Saludos,
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Omdat je elke week 5min wilt bellen, had ik dit niet via je mobiele telefoon gedaan. Als je dit via skype doet, kost het je niets. Maar hierbij moet je wel allebij een pc hebben.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je kunt makkelijk vast en mobiel bellen in Suriname door gebruik te maken van een van de vele 0900 nummer diensten. Zij verbinden je over een goedkope connectie door, waardoor het veel geld scheelt. Je belt die dienst en vult het nummer in dat je wilt bellen. Je wordt dan direct doorverbonden. Gebruik het al jaren als mijn surinaamse vriendin familie aan het bezoeken is.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding