Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

itunes krijgt geen verbinding met mijn iphone?

Als ik mijn iphone aansluit op de computer en itunes opstart geeft hij aan "itunes kan geen verbinding maken met de iphone omdat er zich een time out op het apparaat heeft voorgedaan" terwijl mijn mobiel niet op time out is gegaan ? hoe los ik dit op ?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Telefoons
4.5K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Controleer of je de nieuwste itunes versie hebt. Als dat zo is, verwijder itunes even en installeer itunes opnieuw. Mocht dit niet helpen ; Controleer of de computer de nieuwste versie van het besturingssysteem heeft. Als u na het bijwerken de computer opnieuw moet opstarten, controleert u na de herstart opnieuw of er updates zijn.

Op een Mac: kies 'Software-update' in het menu Apple (). Installeer alle beschikbare updates.
Op een Windows-pc: ga naar de pagina Microsoft Windows Update.

dan volg even de stappen van de volgende link, en dan zou je eruit moet komen. http://support.apple.com/kb/TS1368?viewlocale=nl_NL
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
@ondoordracht hallo bedankt voor uw hulp ik heb de stappen gevolgd maar het hielp niet nu geeft hij aan : " iTunes kan geen verbinding maken met de iphone omdat er een ongeldige reactie van het apparaat heeft ontvangen" dus ik snap het allemaal niet meer

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding