Ik zoek een oude model gsm Sony Ericcson, met blauwe scherm (achtergrond) en zwarte tekens. Welke model is dit???

Ik zoek namelijk een goedkoop en makkelijk gsm, en dit gsm had ik ergens gezien maar kan het nu niet meer terugvinden. Welk model is dit?? (het is niet meer in de winkel te verkrijgen, dus als ik weet welk model het is kan ik 2dehandszaken afgaan)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (1)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Neen, het is geen gsm die je moet opendoen. Het was een kleine, zwarte gsm en had een klein schermpje, maar de kleur van het schermpje was blauw. zo een heeeel oud gsm.