Waar op mijn iPhone 4 met IOS 5.1.1 kan ik de functie van het trillen/geluidje bij aansluiten aan oplader uitschakelen?

Hij trilt in stille modus, wanneer er geen stille modus is maakt hij geluid

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Volgens mij is er alleen maar IOS 5.1
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oeps

Het beste antwoord

Hiervoor zou je de iPhone moeten jailbraiken om deze functie uit te zetten. Erg vervelend dat hij dit geluid maakt in de stille modus.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja!