In mijn IPhone kan ik mijn mailberichten als "ongelezen" zetten en "markeren". Er kont dan een vlaggetje bij. Welke functie heeft deze optie?

In denk dat er meer voordelen aan het markeren zitten dan alleen maar het vlaggetje. Wie weet hier wat meer van.

11 jaar geleden
in: Telefoons

Het beste antwoord

Mailberichten kun je met een vlaggetje markeren als je met de mail nog iets moet doen zoals beandworden of uitvoeren wat in de mail staat.