ik heb een bedrijf 5 x de gelegenheid gegeven om mijn klacht af te handelen. Kan ik het contract verbreken?

Ik heb een telefooncontract. De telefoon werkt niet zo als het hoort. Mijn 1e telefoon heb ik 4 x aangeboden. Daarna kreeg ik een nieuwe die dezelfde klachten heeft. Nu zou ik hem weer 3x moeten aanbieden. Ik heb hem nu weer opgestuurd. Mag ik als hij weer terug komt zonder dat ze iets gevonden hebben het contract verbreken. Ik betaal 10 euro per maand extra voor de telefoon

Toegevoegd na 6 dagen:
Hoe kan ik regelen dat mijn 06 nummer vrij voor portatie staat.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (1)

Als de provider niet in staat is om te leveren wat je hebt gekocht, heb je inderdaad het recht het contract eenzijdig te ontbinden. Informeer wel even naar de afhandeling. In jouw geval is het interessant om dan de telefoon retour te sturen in plaats van af te betalen. Als jouw 06 nummer belangrijk voor je is, regel dan ook dat deze vrij voor portatie staat. Anders komt hij te vervallen en krijg je hem zeker niet meer terug.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Hoe kan ik regelen dat mijn 06 nummer vrij voor portatie staat.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dit regel je wanneer je met ze praat over het stopzetten van het abonnement. In de praktijk loopt het abonnement dan door tot het moment dat een andere provider het nummer voor je overneemt.