Heeft iemand de Samsung Star?

Ik wil deze telefoon graag kopen.
Als iemand deze heeft,,
wat vind je ervan?
Heeft de telefoon een speakerfunctie?
Bij de ene site staat van wel, bij de andere niet.

Wat is het grootste nadeel?
of meerdere...

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Telefoons

Het beste antwoord

Jazeker, alweer een paar maanden nu. Eigenlijk voordat 'ie uit was had ik hem net. En nog steeds een super mobiel. Echt internetten kun je er niet mee. Daarvoor is 'ie niet te snel. Dan moet je de JET kopen.
Dat is voor mij het enige min puntje. En er zit geen pen bij. Dus gewoon met je vingers. Maar dat vind ik geen probleem. Leuk zelfs.

Het klopt dat er speaker functie op zit. Bij de mijne zit hij er wel op in iedergeval. ;)

Verder.. plus punten.
Ja design he? GEWELDIG. 3 verschillende 'bureaubladen' waar je met je vingers over kunt schuiven. (dat moet je uitvinden om het snappen) maar dat is een plus. Je bepaald zelf waar icoontjes (zoals sms functie, alarm) op het 'bureaubad' komen.

Het menu zelf is overzichtelijk. Geluid is prima maar als je echt muziek wil luisteren (en hard) dan raad ik toch aan om de bijgeleverde oortjes te gebruiken. FM radio is ook top. Bij mij in iedergeval. Ik weet niet hoe de ontvangst in een stad is. Ik woon zelf in een dorp. En daar staan natuurlijk niet allemaal gebouwen en toestanden tussen het signaal.
Wel moet je, om de radio te kunnen beluisteren oordopjes in doen. De zender zit in de oordopjes namelijk. Maar dat zie ik niet als probleem.

Als je nog meer wil weten kom maar op. Laat het maar weten.

Ik zou wel als ik jou was, tegelijk met je mobiel ook een hoesje kopen voor je mobiel. Want krassen op je scherm is zonde. Heb zelf ook een flinke katoenen/wol hoes eromheen. En dat mag ook wel met touch telefoons.

Toegevoegd na 1 minuut:
ps . nog een linkje bij gedaan met daarin de andere meningen. Van andere mensen. En die meningen kloppen wel ;) het is een top mobiel. Check ook de winkels om gewoon even de mobiel in de handen te hebben.. kijken hoe het werkt, voelt.. etc ;) altijd doen voor je een mobiel koopt. Dan kom je niet voor verrassingen te staan.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Duidelijk enthousiast(: