Wat is een goed abonnement voor minder dan 30 euro?

Met een redelijke moderne mobiel liefst touch
en internet?

Max 30 euro

Kan weinig vinden

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons
Powergen
12 jaar geleden
Internet.. alleen wifi of ook met 3G erbij?

Antwoorden (5)

Je zou eens bij de budgetafdeling van T-Mobile kunnen kijken.
Incl. internet (onbeperkt) beginnen de prijzen (incl. toestel) bij € 16,95
url is bijgevoegd

Toegevoegd na 1 minuut:
vergissing. moet zijn vanaf € 12,95
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ben je toevallig bij de rabobank, dan kun je rabomobiel nemen, is echt voordelig
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Op de website van GSM Topdeal vind je hele goeie aanbiedingen en acties. Heb daar zelf ook gebruik van gemaakt en bevalt me uitstekend!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
als je niet teveel belt, is een abonnement van vodafone in combinatie met een aanbieding een optie.
zo heb ik mijn telefoon (wel zonder internet) voor 7.75 p.m. en met een (voor die tijd) gloednieuw toestel.
met internet was het 11.50
persoonlijk vind ik 30 euro wel erg veel voor een abonnement voor een telefoon, maar ach, dat ben ik.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
vodafone???
www.telfort.nl