heeft dealextreme.com echte producten?

ik wil een beats by dre koptelefoon kopen maar in de winkels zijn ze 300 euro en ik wil ze dus voor goedkoper en toen keek ik op deze site en ze zijn best goedkoop maar de vraag is: zijn ze echt?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja alleen geen merk spul maar wat erop lijkt. Het is een prima site en webshop. Hoor alleen maar goede ervaringen.

Antwoorden (3)

Nee 100% namaak, daarom is alles zo goedkoop daar.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Haha, hoe kom je daar nou weer bij?
dealextreme.com is wel degelijk een echte website, mét echte producten die je gewoon kunt bestellen hoor.

De hoofdtelefoon die jij bedoelt (http://www.dealextreme.com/p/designer-s-in-ear-stereo-earphone-with-control-talk-for-iphone-100cm-cable-66437) is echter een hoofdtelefoon GEBASEERD op Dr. Dre oordopjes. Dat staat ook in de beschrijving. Het is dus geen beats by dre koptelefoon maar een namaak product (wat erop lijkt).

Toegevoegd na 1 minuut:
Misschien bedoel je deze: http://www.dealextreme.com/p/designer-s-fashion-folding-stereo-headphone-earphone-black-2-x-aaa-80733
Maar dat is ook die namaak variant.

Toegevoegd na 2 minuten:
Je kunt ook zien dat het namaakproducten zijn door het logo op de zijkant. Bij de echte beats staat er een gestileerde b. Hier staat een rondje op.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit is niet waar als je bij de gebruikers foto kijkt zie je degelijk een b ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@gideon497 Dat kan wel zo zijn maar die verkopen ze zeker niet. Die foto's zijn door gebruikers geplaatst.
Dealextreme.com heb ik nog geen ervaring mee maar deals4me.nl heeft ook neppe dr dre oortjes en die zijn heel goed