Hoe zit het met Duitse simkaarten en internet?

Wij gaan binnenkort op vakantie naar duitsland, en willen daar ook internet gebruiken. Op de site van aldi van duitsland zag ik dat je daar voor 15 euro 5gb aan internet hebt. Maar ook las ik daar vaag iets over registreren, maar kon er niet goed uitkomen. Weet iemand hoe dat zit of heeft iemand daar ervaring mee?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (1)

Duitse sim werkt net als hier in nederland.
Ook hier kun je je registreren en of nummerbehoud aanvragen.
Registratie is meestal voor dat je via internet zaken kunt bijhouden en of aanbiedingen kunt krijgen.
Nadeel is ( als u uw privacy tot de max wilt beschermen ) dat een dergelijke kaart dan weer op naam of mailadres staat geregistreerd.
Zie ook;
http://www.medionmobile.nl/talk/zo_werkt_het/