Waarom wilt de batterij van mijn telefoon niet opladen? (Samsung Galaxy S plus)

Als ik de oplader in het stopcontact steek wil de batterij niet opladen, ook niet met een andere oplader.

Toegevoegd na 14 minuten:
Ook als ik hem uit zet schakelt hij zich automatisch weer aan.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (2)

Klinkt als kapot, zou er ff mee langs de winkel gaan.
12 jaar geleden
Klinkt inderdaad als kapot. Misschien weet je iemand die de zelfde telefoon heeft, dan kan je het proberen met zijn batterij. Werkt het dan wel? Dan ligt het aan je batterij. Werkt het dan nog steeds niet? Dan ligt het aan de telefoon.