Hoe krijg ik apps van de interne opslag naar het telefoongeheugen?

Ik heb een Android toestel van het Aziatische merk Doogee. Ik heb het besturingssysteem Android op mijn mobiel en heb een vraag over mijn opslagruimte. De interne opslag van mijn mobiel zit vol. Ik heb al een aantal apps verwijderd (zoveel dat ik nu geen apps meer kan kiezen die verwijderd mogen worden) en ik heb een stuk of 10 apps op mijn telefoongeheugen gezet (waar nog 5,2GB vrij is) maar dit kan niet met alle apps. Ik ga naar instellingen, apps & klik de app aan die ik wil verplaatsen, maar het knopje 'verplaatsen naar telefoongeheugen' is niet klikbaar. Mijn interne opslag zit helemaal vol en het is voor mij niet meer mogelijk apps bij te werken of te downloaden. Is er een mogelijkheid dat mijn apps allemaal naar het telefoongeheugen kunnen of is er een andere oplossing voor dit probleem?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Telefoons
1.6K

Het beste antwoord

Hoi, niet alle apps zijn verplaatsbaar naar je externe eheugen. Trouwens, telefoongeheugen en intern geheugen is hetzelfde ;) Wat je wel kunt doen is van grote apps kijken naar de gegevens. Je kunt die dan wissen, bij mijn twitter scheelt dat soms 100MB. Je moet wel oppassen bij welke apps je dat doet. Bij twitter en facebook kan het, whatsapp zou ik niet doen. Je bent dan namelijk je accounts kwijt. (Je moet dus opnieuw inloggen) ook spelletjes zou ik niet verwijderen, dan raak je je highscores etc. kwijt. Succes!

Toegevoegd na 2 minuten:
Ohja, wat je ook nog kunt doen is je telefoon aan je laptop of computer hangen met een usb kabel. Dan kun je bijvoorbeeld naar whatsapp, whatsapp media, whatsapp videos. En dan deze op je laptop zetten. Dat scheelt vaak ook heel veel. Via de computer kun je bijvoorbeeld wel muziek verplaatsen naar je sd kaart. Ik had eerst een LG Optimus L7 waarbij je via je telefoon niks naar de sd kaart kon verplaatsen, met een usb kabel aan de laptop kun je wel je media verplaatsen.