Hoe moet ik mijn puk code invullen ?

Ik heb een Samsung Galaxy ace, en heb dus net 3x verkeerd mijn pincode ingevuld waardoor ik een puk code moet invullen. Ik weet zeker dat ik dit correct heb gedaan , daarna vraagt het voor een nieuwe pincode, en vervolgt met de bevestiging van deze pincode. En vervolgens schiet het weer op de ouwe puk code met een poging minder.

Hulp graag.

Mvrgr Saul

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (2)

Zet je telefoon eens uit, en typ vervolgens nog eens de puk-code in. Vervolgens kies je je nieuwe pincode.

Als de telefoon vervolgens weer opnieuw terugspringt naar de pukcode, dan raad ik je aan contact op te nemen met Samsung, dit ligt dan waarschijnlijk aan de telefoon.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
kijk op dat kaartje van je sim( waar je je sim uit hebt gedrukt). daar staat wel je oude sim op. gewoon die invullen en je bent klaar!