waar kan ik een sim vergrendeling code vinden?

ik heb een mobiel via marktplaats gekocht, alleen als ik mijn simkaart erin wil doen vraagt hij om een simvergrendeling code. Hoe kom ik daar aan?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De vorige eigenaar zou aan zijn/haar provider deze code kunnen vragen. Ander laat je de simlock verwijderen bij een telefoonwinkel

Antwoorden (1)

Dit is meestal de simlock, om wat voor merk en type telefoon gaat het?