Wat is de beste telefoon? Zie uitleg

Ik ben op zoek naar een nieuwe mobiel met de volgende functies: touchscreen, wifi, gps en een goede camera. Het liefst een Sony Ericsson maar niet noodzakelijk. Wat is de beste keus?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (4)

De iPhone is de perfecte telefoon, kan je alles mee, GPS, WiFi, 3GS, films, spelletjes, foto's, Internet (video)camera en een mooi touchscreen;
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hm.. De HTC Legend is de nieuwste HTC handy, en die zou wel eens de vervanger van de ei-phone kunnen worden. Het bekijken waard wellicht?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
een telefoon die alles kan.zoek je een toestel met OS (open software) dan kom je bij een ifone of symbian.het nadeel van een ifone is de jailbraik die je moet uitvoeren om echt alles te kunnen doen met dit toestel.kraken dus.het beste symbian OS toestel van dit moment is de N97 van nokia.naar mijn mening dan.toch ben ik heel benieuwd naar de N 900 van nokia,maar de software is van maemo (linux).nokia is niet onbekend met deze software,maar het is toch weer `nieuw`.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Er is geen beste keus. Je hebt de Iphone en de Iphone killers. beide zijn aan elkaar gewaagd. De Iphone heeft dat imago en het tikje snobbish. De Nokia's , Sony's,LG zijn ook uiterst degelijk. Er is nu wel hetze ontstaan sinds een paar maanden omdat het aantal downloads voor de Iphone nu al 3 miljard bedraagt en de andere omwille van het Istore programma dat niet kunnen gebruiken en een ander platform moeten gebruiken. (androide)