goedkoopste manier om mobiel internetten in duitsland?

Vooral email maar google maps of een gps is ook wel handig,

Dus wat is de goedkoopste manier?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Het beste antwoord

Als je een Vodafone abonnement hebt kun je een blox afsluiten waarmee je voor 2 euro per dag tot 35 mb data in het buitenland kunt gebruiken. Dat is veelal voldoende voor kleingebruikers (zoals incidenteel kaartgebruik).
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Prepaid kaartje kopen bij Lidl of Hofer. Scheelt ontzettend en ze hebben daar ter plaatste altijd van die aanbiedingen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Krijg je hem wel mee?
Ooit bij de saturn een kaartje willen kopen in kleve, maar kon hem alleen meekrijgen met een duits id of paspoort. Of inwoner van duitsland zijn.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ja dat was dus ook een klein probleem wat ik op internet vond ik weet dus niet zeker of dit klopt?
Internetabonnement