Ik heb eens op de Nokia (nl) website gezocht en toen ik Uw model /type in de zoekmachine aldaar Nokia 67 Gold intikte was dit te lezen :

Compatibiliteit & downloaden
Zoek het model van uw apparaat op in onderstaande tabel
Zoeken 6700 Gold

The device model you're searching for may not exist, or may be available in another region

Conclusie : Nee Uw toestel wordt niet ondersteund,mits U overweegt om in de juiste regionen te zoeken ,wat automatisch inhoudt; Ovi-suite in een andere taal.

Hier is de bewuste website :

http://www.nokia.nl/support/software/nokia-ovi-suite/compatibility-and-download

Groet:Zoekertje