hoe download je snaptu op je samsung chat 335?

Toegevoegd na 35 minuten:
hoe download je het op samsung chat? en is het wel gratis? moet het met wifi?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (2)

Gaa naar het menu en ga naar Downlds (Downloads). Hier kun je de app vinden en downloaden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Deze kun je gewoon downloaden via de eerder genoemde oplossing, maar je kunt hem ook gewoon via je browser opzoeken en van daar uit installeren.
Spraakgestuurd zoeken kan hierbij tevens van nut zijn.

Snaptu is gratis te gebruiken, je hebt natuurlijk wel internet of wifi nodig.
Wifi is geheel gratis daar je dit binnen een netwerk doet.
Internet gaat gewoon via je 3g ( simkaart ) en kost gelang het soort contract/bundel of wat dan ook geld.